Τα ΑΒ κερδίζουν τη

Τα ΑΒ κερδίζουν τη «μάχη» της ιδιωτικής ετικέτας.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν να κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καταλαμβάνοντας πλέον ένα σημαντικό μέρος στο καλάθι της νοικοκυράς. Ειδικά στα σούπερ μάρκετ, ένα στα τρία προϊόντα, που επιλέγονται είναι private label, όπως υπέδειξε πρόσφατα και σχετική έρευνα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, που σημειώνουν τις αλλαγές που παρατηρήθηκαν στον κλάδο των σούπερ μάρκετ το 2018, στα προϊόντα πανελλαδικά, τα σήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος ήταν αυτά που το 2018 κέρδισαν την προηγούμενη χρονιά περισσότερο τους καταναλωτές σε ποσοστό 30%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα προϊόντα της αλυσίδας Μασούτης (18%) και ακολούθησε ο Σκλαβενίτης με 17%. Στη Θεσσαλονίκη τα προϊόντα της εταιρείας Μασούτης ήρθαν ψηλά στις προτιμήσεις (50%), ενώ στην Αθήνα προηγείται ο Σκλαβενίτης (35%).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, οι καταναλωτές επιλέγουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με βάση: την ποιότητα (68%), την τιμή (63%) και τη σχέση τιμής με την ποιότητα (35%).