Σε αντίθεση με το ψωμί του φούρνου, τα τυποποιημένα αρτοσκευάσματα έχουν το μεγάλο πλεονέκτημα ότι αντέχουν περισσότερο και αποθηκεύονται εύκολα, αφού η συσκευασία τα προφυλάσσει ενισχύοντας το αίσθημα ασφάλειας του καταναλωτή. Αυτό το κατάλοιπο της πανδημίας εξακολουθεί να παίζει σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή του πελάτη, ο οποίος επιθυμεί να αγοράζει προϊόντα που μπορεί να κρατήσει στο ντουλάπι ή ακόμα και στην κατάψυξη για καιρό. Τα κατεψυγμένα αρτοσκευάσματα, όπως είναι οι πίτες για σουβλάκι, τα ψωμάκια για σάντουιτς και οι έτοιμες βάσεις για πίτσα αποτελούν κωδικούς που προτίμησε το καταναλωτικό κοινό εν μέσω υγειονομικής κρίσης, διότι αποτελούν εύκολες λύσεις που διατηρούνται με ασφάλεια για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με το Future Market Insights, η αγορά του τυποποιημένου ψωμιού, το οποίο αποτελεί και το «βασιλιά» των αρτοσκευασμάτων, αναμένεται να αγγίξει τα 66,5 δις. δολάρια παγκοσμίως μέχρι το 2032.
Προέκταση της παραπάνω τάσης αποτελεί και η έμφαση στη συσκευασία των αρτοσκευασμάτων και των μπισκότων. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναμένουν από τις βιομηχανίες τροφίμων «έξυπνες» συσκευασίες που διατηρούν την ποιότητα του ψωμιού, της φρυγανιάς ή οποιουδήποτε άλλου προϊόντος αγοράζουν για την κάλυψη των αναγκών του νοικοκυριού, τη στιγμή που το άρωμα και η γεύση παραμένουν αναλλοίωτα. Παράλληλα, μια ακόμα αλλαγή που οφείλεται στους millennials, είναι η προτίμηση για μικρότερες ποσότητες συσκευασμένου ψωμιού, που μπορούν να καταναλώσουν σε 1-2 μέρες χωρίς να κάνουν «εκπτώσεις» στην ποιότητα. Στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων υπάρχουν ήδη αρκετές προτάσεις, πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά και ποικιλίας στα άλευρα σε μικρότερες όμως από ότι στο παρελθόν συσκευασίες.