Οι πωλήσεις του Ομίλου Σαράντης για το εννεάμηνο του 2025 ανήλθαν σε 448,5 εκατ. ευρώ, έναντι 452,0 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο το 2024, καταγράφοντας μικρή μείωση 0,8%. Τα επώνυμα προϊόντα παρουσίασαν καλύτερη επίδοση σε σύγκριση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ ο Όμιλος συνεχίζει να επικεντρώνεται στις κατηγορίες με υψηλότερα περιθώρια κέρδους.
Τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 7,9%, φτάνοντας τα 68,0 εκατ. ευρώ από 63,0 εκατ. ευρώ το 2024, με το αντίστοιχο περιθώριο να διαμορφώνεται στο 15,2% από 13,9% πέρυσι. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) σημείωσαν αύξηση 7,4%, φτάνοντας τα 51,7 εκατ. ευρώ με περιθώριο 11,5%, ενώ τα κέρδη προ φόρων (EBT) διαμορφώθηκαν στα 50,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 10,9%, με περιθώριο 11,2%.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Γιάννης Μπούρας, τόνισε ότι τα αποτελέσματα του εννεάμηνου αντικατοπτρίζουν τη συνεπή εφαρμογή της στρατηγικής σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Παρά το απαιτητικό περιβάλλον, οι ομάδες του Ομίλου επέδειξαν ευελιξία και ανθεκτικότητα, διασφαλίζοντας αύξηση της κερδοφορίας και ενισχύοντας τα περιθώρια κέρδους μέσω πειθαρχημένης διαχείρισης δαπανών.
Η στρατηγική διεθνούς ανάπτυξης συνεχίζεται, με ιδιαίτερη έμφαση στην αγορά των ΗΠΑ, όπου εισάγονται νέα προϊόντα, ενισχύοντας την παγκόσμια παρουσία του Ομίλου και τις προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2025, οι βασικοί στόχοι παραμένουν η συνεπής υλοποίηση της στρατηγικής και η διασφάλιση της κερδοφορίας, με σκοπό τη διαρκή δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους.