Αυξάνονται τα προϊόντα με chia και κινόα στα ελληνικά ράφια

Αυξάνονται τα προϊόντα με chia και κινόα στα ελληνικά ράφια. 

Νέα τάση σε σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα μικρής λιανικής φαίνεται να αποτελούν τα προϊόντα από κινόα και σπόρους chia, καθώς οι εγχώριες βιομηχανίες λανσάρουν δεκάδες αντίστοιχους κωδικούς, ακολουθώντας τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις.

Πιο συγκεκριμένα, η ζήτηση για υγιεινά προϊόντα έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, με τις υπερτροφές να αποτελούν σταθερή επιλογή για μια μεγάλη ομάδα καταναλωτών. Το κινόα, ενώ παραδοσιακά αποτελούσε συνοδευτικό για σαλάτες, πλέον έχει πάρει τη θέση του ακόμα και στο κανάλι των σνακς, καθώς στα ράφια της λιανικής έχουν τοποθετηθεί ακόμα και γαριδάκια από κινόα, που κερδίζουν «έδαφος» στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς διαθέτουν λιγότερα λιπαρά και «απενεχοποιούνται» στη συνείδηση του καταναλωτή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα snack Eat Real με Κινόα, που κυκλοφορούν από Nature’s house.

Και οι σπόροι chia όμως έχουν ενσωματωθεί στη βιομηχανία τροφίμων, κάνοντας αισθητή την παρουσία τους σε πλήθος αρτοσκευασμάτων, μπάρες και διαφόρων ειδών snacks. Βιομηχανίες όπως οι Μύλοι Λούλη, η Καραμολέγκος και η μπισκοτοποιία Παπαδόπουλος έχουν ενσωματώσει προϊόντα με chia και κινόα στο χαρτοφυλάκιό τους, προσπαθώντας να αυξήσουν το τζίρο τους.