Αλλαγές στα προϊόντα καφέ φέρνουν οι millennials

Αλλαγές στα προϊόντα καφέ φέρνουν οι millennials. 

Προϊόντα υψηλής ποιότητας στην κατηγορία του καφέ αναζητούν οι σύγχρονοι καταναλωτές στα ράφια των καταστημάτων της μικρής λιανικής και στα σούπερ μάρκετ. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, οι επικρατούσες τάσεις τα τελευταία χρόνια είναι η αυξημένη ζήτηση για premium κωδικούς και για κάψουλες και pods.

Κι ενώ μέχρι πρόσφατα ο espresso και κυρίως οι κάψουλες βρίσκονταν στο κέντρο του ενδιαφέροντος, οι πελάτες των καταστημάτων έχουν αρχίσει σταδιακά να αναζητούν όλο και περισσότερο premium και διαφοροποιημένα προϊόντα καφέ, όπως κωδικούς 100% Arabica και μονοποικιλιακούς καφέδες. Η μεταβολή αυτή που παρατηρείται οφείλεται κυρίως στις υψηλές απαιτήσεις των millennials και Generation X, που εμφανίζονται ιδιαιτέρως απαιτητικοί με βαθιά γνώση του αντικειμένου, καθώς ενημερώνονται συστηματικά και διαθέτουν το προφίλ του συνειδητοποιημένου καταναλωτή. Η τάση αυτή φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και το επόμενο χρονικό διάστημα, οδηγώντας στην ουσία σε μετατόπιση της κατανάλωσης σε πιο μοντέρνες κατηγορίες και προϊόντα καφέ. Στο πλαίσιο αυτό, οι βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία, λανσάρουν διαρκώς κωδικούς που ανταποκρίνονται στις υψηλότερες απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα της τάσης αποτελούν ο νέος μονοποικιλιακός καφές Λουμίδης Παπαγάλος 100% Arabica, που κυκλοφόρησε πρόσφατα, ή ο νέος Buondi Craft 100% Arabica Selection Whole Bean από ολόκληρους κόκκους καφέ 100% Arabica υψηλής ποιότητας.