ΙΕΛΚΑ: Επώνυμα προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

Τις αλλαγές που έχουν επέλθει στις καταναλωτικές συνήθειες συνεχίζουν να καταγράφουν οι έρευνες της περιόδου. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά στα σούπερ μάρκετ σημείωσαν αύξηση πωλήσεων, με το τζίρο τους να ξεπερνά τα 3,6 δισ. ευρώ. Όπως έχει σημειωθεί αρκετές φορές, τα νούμερα αυτά είναι αποτέλεσμα του πληθωρισμού και δεν αντικατοπτρίζουν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τεμαχίων, καθώς οι καταναλωτές έχουν περιορίσει τις αγορές τους το τελευταίο πεντάμηνο του 2023.

Αύξηση τζίρου παρατηρήθηκε σε κατηγορίες όπως τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, τα σνακ και τα απορρυπαντικά σπιτιού, ενώ από την ακρίβεια επηρεάζονται μαγειρικά συμπληρώματα, γαλακτοκομικά και κατεψυγμένα τρόφιμα. Την ίδια στιγμή, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας εξακολουθούν την ανοδική τους πορεία, καθώς, παρά τη μεγάλη αύξηση της τιμής τους, εξακολουθούν να θεωρούνται πιο οικονομική επιλογή.