Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλίμα προσπαθούν καθημερινά να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις της μικρής λιανικής, καθώς, εκτός από την εξάπλωση των μεγάλων αλυσίδων στις γειτονιές, οι υπηρεσίες delivery διεκδικούν μερίδιο του τζίρου των μίνι μάρκετ και των περιπτέρων.

Όπως έγινε γνωστό, την είσοδο στην αγορά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε συνεργασία με Έλληνες προμηθευτές καθώς επίσης και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου της δρομολογεί η Wolt Market η οποία συμπληρώνει εφέτος δύο χρόνια παρουσίας στη χώρα μας. Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής του Wolt Market για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, που απασχολεί 130 υπαλλήλους, περιλαμβάνει το άνοιγμα και νέων dark stores (καταστήματα τροφοδοσίας) ώστε να ενισχυθεί η παρουσία της στις περιοχές όπου έχει ήδη δραστηριότητα (Αττική, Θεσσαλονίκη και Πάτρα) αλλά και σε πόλεις όπου έχει παρουσία η ηλεκτρονική πλατφόρμα Wolt (Λάρισα, Χανιά, Βόλο και Αγρίνιο).

Το Wolt Market το δεύτερο εξάμηνο εφέτος παρουσίασε διψήφια ανάπτυξη συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες και διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς, σε συνεργασία με περισσότερους από 100 προμηθευτές. Τα προϊόντα αυτά καλύπτουν όλο το φάσμα καθημερινών αναγκών, από γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, έτοιμα γεύματα έως απορρυπαντικά, καπνικά, είδη προσωπικής υγιεινής και πολλές ακόμη κατηγορίες. Σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη, σύντομα το κωδικολόγιο θα φτάσει στους 5.000 κωδικούς, ενώ πριν δύο χρόνια ξεκίνησε με περίπου 1.800 κωδικούς.