Στα ελληνικά προϊόντα επενδύουν τα σούπερ μάρκετ

Η ανεξέλεγκτη ακρίβεια αποτελεί το μεγαλύτερο πρόβλημα των νοικοκυριών στην Ελλάδα, καθώς οι καταναλωτές έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με αυξήσεις που κυμαίνονται από 40 μέχρι 60% σε βασικά είδη διατροφής.

Πιο αναλυτικά, είδος πολυτελείας χαρακτηρίζονται πλέον τα προϊόντα που βασίζονται στα αλευρά, τα αυγά και το λάδι, όπως είναι για παράδειγμα τα σάντουιτς, οι τυρόπιτες, τα κουλούρια και όσα συνθέτουν το δεκατιανό των παιδιών, των μαθητών και των εργαζομένων, σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του τηλεοπτικού σταθμού ALPHA. Αυτό που προκαλεί όμως τη μεγαλύτερη αίσθηση είναι ότι εμφανίστηκαν στα σούπερ μάρκετ αντικλεπτικά συστήματα -όχι μόνο στο ελαιόλαδο- αλλά και σε προϊόντα όπως είναι τα βρεφικά γάλατα και το μέλι.

Οι εικόνες, που μέχρι σήμερα έρχονταν από το εξωτερικά, πλέον αποτελούν πραγματικότητα και στη Θεσσαλία, που πρόσφατα ήρθε αντιμέτωπη με τις καταστροφικές πλημμύρες.