Τουλάχιστον 1 στους 4 online καταναλωτές θεωρούνται πλέον ιδιαίτερα προχωρημένοι αφού οι ηλεκτρονικές τους αγορές αντιπροσωπεύουν πάνω από το 20% των συνολικών τους αγορών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας του ΣΕΛΠΕ. Μάλιστα για όλους τους online καταναλωτές κατά μέσο όρο οι ηλεκτρονικές αγορές αντιπροσωπεύουν πλέον το 10% των συνολικών τους αγορών, ποσοστό που παρουσιάζει αυξητική τάση σε σχέση με το 2022.
Με βάση τις εκτιμήσεις ειδικών αναμένεται το 2023 να είναι μια ακόμη χρονιά ρεκόρ για το ηλεκτρονικό εμπόριο B-C, με τουλάχιστον 20,000 ελληνικές επιχειρήσεις να έχουν πλέον οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων και αρκετά ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν πλέον σημαντικές online ετήσιες πωλήσεις πάνω από τα 10 εκατ. ευρώ.