Τα μίνι μάρκετ τα τελευταία χρόνια αλλάζουν σταδιακά πρόσωπο και στρατηγική. Ο παραδοσιακός ρόλος τους ως σημεία γρήγορης προμήθειας ειδών πρώτης ανάγκης εξελίσσεται, καθώς το φαγητό γίνεται πλέον βασικός μοχλός κερδοφορίας. Πελάτες που μπαίνουν για ένα νερό ή ένα πακέτο χαρτομάντιλα, καταλήγουν να αγοράζουν έτοιμα γεύματα, σνακ ή ροφήματα, καθώς οι επιλογές έχουν πολλαπλασιαστεί και βελτιωθεί σημαντικά. Ακολουθούν οι 5 κυρίαρχες τάσεις στο convenience food των μίνι μάρκετ:
Φρέσκες Επιλογές: Οι καταναλωτές ζητούν σαλάτες, σάντουιτς με φρέσκα υλικά, φρούτα και γεύσεις εμπνευσμένες από διεθνείς κουζίνες – πάντα με έμφαση στη θρεπτική αξία.
Σνακ με Προστιθέμενη Αξία: Μπάρες πρωτεΐνης, φυτικές μπάρες, προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και μικρά, ζεστά σνακ κερδίζουν έδαφος. Τα finger foods ταιριάζουν απόλυτα στον γρήγορο τρόπο ζωής.
Λειτουργικά Τρόφιμα: Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για τρόφιμα με οφέλη υγείας: πρωτεΐνη, προβιοτικά, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, σε ευανάγνωστες και ελκυστικές συσκευασίες.
Plant-based για όλους: Η αυξανόμενη προτίμηση σε plant-based προϊόντα δείχνει ότι οι επιλογές χωρίς κρέας αφορούν πλέον όλους, όχι μόνο χορτοφάγους. Πολλοί εντάσσουν τέτοιες επιλογές στην καθημερινότητά τους, έστω και περιστασιακά.
Πρωινό 24/7: Αγαπημένα πρωινά όπως αυγά, σάντουιτς και burritos παραμένουν δημοφιλή και καταναλώνονται πλέον σε κάθε ώρα της ημέρας.
Τα σύγχρονα μίνι μάρκετ εξελίσσονται σε προορισμούς για γρήγορο αλλά ποιοτικό φαγητό.