Αρκετά μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα «επενδύουν» στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών, αφού, ιδιαίτερα κατά την εορταστική περίοδο, παρατηρείται αυξημένη κατανάλωση. Είναι γεγονός ότι η μπύρα αποτελεί ένα δυνατό «χαρτί» για τη μικρή λιανική, όμως υπάρχουν και άλλα ποτά που, εν μέσω πανδημίας, κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, η τεκίλα, η βιοτεχνική μπύρα και τα ποτά με κάνναβη θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο καλάθι των καταναλωτών. Σχετική έρευνα του Associated Press σημειώνει ότι το 2022 η τεκίλα θα αποτελέσει τη «βασίλισσα» της κατηγορίας, ενώ η αυξημένη ζήτηση για τοπικά προϊόντα φέρνει στο «προσκήνιο» τους κωδικούς των μικρότερων ζυθοποιίων. Μπύρα χωρίς αλκοόλ, Hard Seltzer και ποτά με κάνναβη παρουσιάζουν αυξημένη δυναμική, καθώς απευθύνονται σε ένα πιο εξειδικευμένο κοινό που αναζητά εναλλακτικές επιλογές.

Ο επαγγελματίας της μικρής λιανικής, προσθέτοντας στο κατάστημά του κωδικούς από τις παραπάνω κατηγορίες θα μπορούσε να ενισχύσει τα έσοδά του.