Το γιαούρτι είναι ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα προϊόντα παγκοσμίως, με μεγάλη οικονομική ανάπτυξη σε σχεδόν όλο τον κόσμο. Οι βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία των γαλακτοκομικών επενδύουν διαρκώς σε αυτό, λανσάροντας κωδικούς που ανταποκρίνονται στις νέες τάσεις και μπορούν να ενισχύσουν και τους τζίρους της μικρής λιανικής.

Εκτός από το παραδοσιακό ελληνικό γιαούρτι, η εικόνα στα ψυγεία των μίνι μάρκετ εμφανίζεται διαφοροποιημένη τα τελευταία χρόνια. Η στροφή των καταναλωτών σε πιο υγιεινές συνήθειες είχε ως επακόλουθο να μειωθεί η ζάχαρη στα επιδόρπια γιαουρτιού και κατ’ επέκταση τα λιπαρά. Παράλληλα, θεαματική είσοδο πραγματοποίησαν τα προϊόντα από κατσικίσιο γάλα το οποίο, χάρη στη μειωμένη περιεκτικότητα σε λακτόζη, είναι κατάλληλο και για τους καταναλωτές που αντιμετωπίζουν ελαφριά μορφή δυσανεξίας. Αρκετοί είναι και οι κωδικοί που απευθύνονται επίσης σε βρέφη και παιδιά, καθώς σχεδόν όλοι οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς έχουν επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό τους με γιαούρτι που απευθύνεται στο παιδικό καταναλωτικό κοινό.

Δέλτα, Φάγε, Κρι Κρι, Μεβγάλ και Όλυμπος αποτελούν τη «χρυσή» πεντάδα της κατηγορίας, ενώ η Δωδώνη έχει προχωρήσει σε δυναμικά λανσαρίσματα. Δυναμική παρουσία στην αγορά παρουσιάζει και το φυτικό γιαούρτι, η ενίσχυση του οποίου οφείλεται, κυρίως, στην αύξηση των vegan και vegetarian καταναλωτών.