Healthy μίνι μάρκετ

Μέσα στο 2022 και πλέον το 2023, οι ανατιμήσεις έχουν δημιουργήσει τεράστια ανασφάλεια τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στους καταναλωτές. Οι τιμές σε είδη πρώτης ανάγκης και διατροφής έχουν γίνει καθημερινό φαινόμενο, ανατρέποντας αρκετές καταναλωτικές συνήθειες που ήταν παγιωμένες στο παρελθόν. Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση δε γινόταν να μην επηρεάσουν και τις τιμές των προϊόντων ολικής άλεσης και βρώμης, αφού αρκετές ήταν οι αυξήσεις που σημειώθηκαν το προηγούμενο διάστημα και συνεχίζονται.

Ωστόσο, η τάση της υγιεινής διατροφής είναι αρκετά ισχυρή, με αποτέλεσμα τα προϊόντα που παράγουν οι βιομηχανίες δε φαίνεται να έχουν χάσει τη δυναμική τους. Δεν είναι μάλιστα λίγοι και οι νέοι κωδικοί που εμφανίζονται καθημερινά στην αγορά, επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο τις επιλογές των καταναλωτών. Τα μπισκότα βρώμης, το ψωμί του τοστ και τα snacks ολικής άλεσης προτιμώνται στις μέρες μας από μία μεγάλη μερίδα πελατών των μίνι μάρκετ, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που απορρίπτουν πλήρως το λευκό αλεύρι και τα παράγωγά του.