Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά έκαναν φέτος την εμφάνισή τους τα χριστουγεννιάτικα προϊόντα στα σούπερ μάρκετ και τα μικρότερα σημεία λιανικής πώλησης, καθώς οι τελευταίοι μήνες που σημαδεύτηκαν από την πανδημία δημιούργησαν την ανάγκη σε επαγγελματίες και καταναλωτές να κηρύξουν πρόωρη έναρξη της εορταστικής περιόδου.
Στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων έχουν πάρει ήδη θέση τα νέα προϊόντα των Starbucks Holiday Coffees και Favorites. Η νέα σειρά για οικιακή χρήση περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το Starbucks Toffee Nut Latte και το Starbucks Holiday Blend, έναν ισορροπημένο και γλυκό καφέ με βότανα και νότες σφενδάμνου. Συνολικά, πέντε χριστουγεννιάτικοι καφέδες θα διατίθενται για συστήματα Nespresso και Nescafé Dolce Gusto.
Αξιοσημείωτη όμως είναι και η εμφάνιση σε φούρνους, σούπερ και μίνι μάρκετ των παραδοσιακών γλυκών των Χριστουγέννων, αφού τα μελομακάρονα και οι κουραμπιέδες έχουν πάρει ήδη θέση στα καταστήματα. Τα «διάσημα» χριστουγεννιάτικα γλυκά εμφανίστηκαν μέσα στον Οκτώβριο σε μία προσπάθεια των επαγγελματιών να γλυκάνουν και παράλληλα να δελεάσουν τους καταναλωτές, στη δύσκολη περίοδο της πανδημίας του κορονοϊού.
Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής, οι καταναλωτές φαίνεται να δίνουν από τώρα …ψήφο εμπιστοσύνης στις χριστουγεννιάτικες γεύσεις.
Η ανάγκη να φύγει το 2020 μια ώρα νωρίτερα -κάτι φυσικά που δεν γίνεται- έχει οδηγήσει καταναλωτές και παραγωγούς τουλάχιστον να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση ότι αυτά βρίσκονται κοντά.