Η Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε., μέλος της Συμμαχίας για τη Μείωση της Σπατάλης Τροφίμων στην Ελλάδα, συμμετείχε ενεργά με μία σειρά δράσεων με το brand Χρυσή Ζύμη στη Food Saving Action Week (29.09–5.10.2025) που διοργανώθηκε με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια και τη Σπατάλη Τροφίμων.
Η στοχευμένη digital καμπάνια, newsletter ενημέρωσης σε συνδυασμό με το έντυπο υλικό που δημιουργήθηκε είχαν στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των εργαζομένων μας και των καταναλωτών για την μείωση σπατάλης τροφίμων.
Στο πλαίσιο αυτό δόθηκαν χρήσιμα tips αντιμετώπισης της σπατάλης των τροφίμων και συνταγές με χρήση leftovers σε συνεργασία με τον γνωστό chef Αλέξανδρο Παπανδρέου και influencers.
Παράλληλα, αναδείχθηκαν τα πλεονεκτήματα των καταψυγμένων προϊόντων (μακρά διάρκεια ζωής, επιλογή συγκεκριμένης ποσότητας τη στιγμή που χρειάζεσαι, διατήρηση της θρεπτικής τους αξίας) και προϊόντα που είναι ιδανικά να «αγκαλιάσουν» το περίσσευμα φαγητού και να δημιουργηθούν ευφάνταστες συνταγές.
Η συμμετοχή της Μιχαήλ Αραμπατζής Α.Β.Ε.Ε. στη Food Saving Action Week είναι μια ακόμη πρωτοβουλία που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για βιώσιμη επιχειρηματικότητα στο σύνολο των λειτουργιών της.















