Κρι Κρι: Αύξηση πωλήσεων σε παγωτά και γιαούρτι.
Ενίσχυσε τη θέση της στην ελληνική αγορά παγωτού, η εταιρεία Κρι Κρι, επιτυγχάνοντας αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 4,8%, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Αναλυτικά, σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής με την προσθήκη περισσότερων από 1.000 νέων σημείων πώλησης και η επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού. H μάρκα Κρι Κρι κατατάσσεται στη 2η θέση της ελληνικής αγοράς παγωτού, με μερίδιο σε όγκο 14,9%.
Παράλληλα, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση 13,4%. Στον τομέα αυτό, συνεχίζεται η εστίαση στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνεται η γκάμα των προϊόντων, ώστε να απευθύνονται σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με την εταιρεία, η Κρι Κρι πραγματοποίησε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού, ενισχύοντας τη θέση της στις κατηγορίες των γιαουρτιών αγελάδος, των λειτουργικών γιαουρτιών, αλλά και των παιδικών. Συνολικά το μερίδιο των γιαουρτιών Κρι Κρι αυξήθηκε στο 15,7% από 15,2% πέρυσι, διατηρώντας τη 2η θέση στην αγορά.