Το διαδίκτυο κερδίζει τους καταναλωτές

Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν πραγματοποιήσει σημαντικό «άνοιγμα» στις γειτονιές τα τελευταία χρόνια, διεκδικώντας μερίδιο από το τζίρο της μικρής λιανικής. Παράλληλα, σημαντικές πιέσεις δέχονται οι επαγγελματίες και από το ηλεκτρονικό κανάλι αγορών, αφού όλο και περισσότεροι καταναλωτές παραγγέλνουν τα ψώνια τους online, προκειμένου να τα παραλάβουν χωρίς ταλαιπωρία στην πόρτα τους.

Το τελευταίο διάστημα, τα περισσότερα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ έχουν λανσάρει υπηρεσίες delivery που υπόσχονται παράδοση στο χώρο του καταναλωτή και μάλιστα σε ελάχιστο χρόνο. Πλέον είναι διαθέσιμη και η νέα υπηρεσία e-Fresh Express, που υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες, αφού τα ψώνια φτάνουν το συντομότερο δυνατό, σύμφωνα με την εταιρεία. Στη νέα υπηρεσία της e-Fresh συμμετέχουν χιλιάδες κωδικοί, ώστε να επιλέξει ο καταναλωτής ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα προϊόντων. Ωστόσο, κάποια προϊόντα (κυρίως τα πολύ ογκώδη) ενδέχεται να εξαιρούνται από τη συγκεκριμένη υπηρεσία. Η ελάχιστη παραγγελία της express παράδοσης είναι 15€.

Σημειώνεται ότι από την πανδημία του κορονοϊού και μετά, η υπηρεσία του delivery «εκτόξευσε» την αξία της και για τα μίνι μάρκετ, πολλά από τα οποία οδηγήθηκαν αναγκαστικά προς αυτή τη λύση, για να μη χάσουν πελάτες.