Τα τελευταία χρόνια το καταναλωτικό κοινό αναζητά προϊόντα που ταυτίζονται με την υγιεινή διατροφή, με αποτέλεσμα οι κωδικοί ολικής άλεσης να αποτελούν δυνατό χαρτί και για τα μίνι μάρκετ.  Το ψωμί του τοστ και τα σνακς ολικής άλεσης προτιμώνται στις μέρες μας από μία μεγάλη μερίδα πελατών, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που απορρίπτουν πλήρως το λευκό αλεύρι και τα παράγωγά του. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι τα προϊόντα που δημιουργούνται από αλεύρι ή σιμιγδάλι ολικής άλεσης περιέχουν ολόκληρο τον σπόρο του δημητριακού, σε αντίθεση με το άσπρο επεξεργασμένο αλεύρι που προέρχεται μόνο από το εσωτερικό μέρος του σπόρου. Παράλληλα, όπως τονίζουν διατροφολόγοι, στον φλοιό και το φύτρο του δημητριακού που αξιοποιούνται κατά την ολική άλεση υπάρχουν πολύτιμες βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.

Στο πλαίσιο αυτό οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά λανσάρουν διαρκώς νέους κωδικούς που θα μπορούσαν να «τονώσουν» τους τζίρους της μικρής λιανικής. Πολυάριθμοι κωδικοί που βασίζονται στα δημητριακά έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία χρόνια στα ράφια των σούπερ μάρκετ και των καταστημάτων της μικρής λιανικής, καθώς η κατηγορία έχει γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη, μετά τη «στροφή» του καταναλωτικού κοινού σε ένα πιο υγιεινό διατροφικό μοντέλο. Ενδεικτικά αναφέρεται η σειρά GranCereale, που αποτελεί δημητριακά σε μπισκότα που μπορούν να ταιριάξουν με πολλές και διαφορετικές γεύσεις και υλικά, ενώ αποτελούν ένα χορταστικό snack. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν και σε μια νέα γεύση, στον τύπο GranCereale Croccante, με ρύζι ολικής άλεσης, νιφάδες βρώμης, που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, με αίσθηση των ολόκληρων κόκκων δημητριακών στο στόμα, χωρίς φοινικέλαιο.