Μια μεγάλη μερίδα των καταναλωτών στράφηκε για πρώτη φορά στο διαδίκτυο για τις αγορές του εν μέσω κορονοϊού, ακόμη και για τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, αυξάνοντας την εξοικείωσή του με αυτή τη διαδικασία. Κάπως έτσι, οι online πωλήσεις στο λιανεμπόριο και ειδικά στα σούπερ μάρκετ, συνεχίζουν αυξάνονται με πολύ μεγάλο ρυθμό, και δείχνουν να αποτελούν το μέλλον για ολόκληρη την αγορά. Την ίδια ώρα όμως, ο τομέας του μίνι μάρκετ φαίνεται να μένει πίσω σε πρώτη φάση. Τα μίνι μάρκετ που κάνουν αυτή τη στιγμή online πωλήσεις μετριούνται στα δάχτυλα των χεριών και το e-shop στο συγκεκριμένο κλάδο μοιάζει με δύσκολη αποστολή. Ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχει ακόμη κάποιο κονδύλιο για οικονομική ενίσχυση στους επαγγελματίες της συγκεκριμένης αγοράς, η ανάπτυξή τους μοιάζει απίθανη τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον. Από την άλλη, αυτό δημιουργεί και μεγαλύτερα περιθώρια σε όποιον το επιχειρήσει, αφού ο ανταγωνισμός είναι ελάχιστος και αφορά κυρίως τα σούπερ μάρκετ, τα οποία ήδη δυσκολεύονται να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους, ενώ ακόμη δεν έχουν μειώσει και τα έξοδά τους, λόγω της δυσκολίας περιορισμού του κόστους, σε τόσο μεγάλη γκάμα προϊόντων.