Τα πρόσφατα στοιχεία της αγοράς αναδεικνύουν σαφείς καταναλωτικές τάσεις που τα μίνι μάρκετ μπορούν να αξιοποιήσουν για να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Ορισμένες κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν εντυπωσιακή ανάπτυξη και, λόγω της αυξημένης ζήτησης, μπορούν να προσφέρουν σημαντική ώθηση στον ημερήσιο τζίρο, ακόμα και για τα μικρότερα καταστήματα.

Στην κορυφή της ανόδου βρίσκονται τα αντιηλιακά προϊόντα, με αύξηση +28,9%, στοιχείο που σχετίζεται με την πρόωρη έναρξη υψηλών θερμοκρασιών και την τουριστική κίνηση. Τα μίνι μάρκετ, ειδικά σε τουριστικές ή παραθαλάσσιες περιοχές, μπορούν να επωφεληθούν με καλύτερη τοποθέτηση και προβολή αυτών των ειδών.

Αξιοσημείωτη άνοδος παρατηρείται και στα έτοιμα γεύματα (+22,4%), μια τάση που εξυπηρετεί τον γρήγορο και οικονομικό τρόπο ζωής. Τα μικρά καταστήματα που τοποθετούν αυτά τα προϊόντα σε εμφανή σημεία ή κοντά στα ψυγεία μπορούν να αυξήσουν τις αγορές παρόρμησης.

Τέλος, οι σοκολάτες καταγράφουν αύξηση +19,4%, παραμένοντας σταθερά δημοφιλείς, ακόμη και σε περιόδους πληθωριστικών πιέσεων. Αντίθετα, προϊόντα όπως απολυμαντικά, εντομοκτόνα και ελαιόλαδα δείχνουν πτώση, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αναδιάταξη ραφιών και αποθεμάτων.