Τα Χριστούγεννα αποτελούν μια από τις σημαντικότερες περιόδους για το λιανεμπόριο, καθώς το μήνα Δεκέμβριο πραγματοποιείται ένα μεγάλο ποσοστό του ετήσιου τζίρου. Τα μίνι μάρκετ όμως συχνά αγνοούν με πιο τρόπο μπορούν να εκμεταλλευτούν την αυξημένη κατανάλωση πριν τις γιορτές, αφού φαίνεται αρκετά δύσκολο να συναγωνιστούν τις χριστουγεννιάτικες προσφορές των σούπερ μάρκετ και την τεράστια γκάμα κωδικών που διαθέτουν.

Τα καταστήματα της μικρής λιανικής όμως διαθέτουν ένα ισχυρό «χαρτί», που θα μπορούσε να οδηγήσει στην αύξηση των εσόδων τους. Οι καταναλωτές παραδοσιακά βασίζονται ότι το μίνι μάρκετ της γειτονιάς τους θα διαθέτει τα προϊόντα που θα χρειαστούν ακόμα και την τελευταία στιγμή. Την χριστουγεννιάτικη περίοδο οι επαγγελματίες δε χρειάζεται να επενδύσουν ιδιαίτερα σε προϊόντα που το αγοραστικό κοινό αγοράζει στους φούρνους ή τα παρασκευάζει στο σπίτι, όπως τα μελομακάρονα. «Κλειδί» όμως είναι να τοποθετήσει στα ράφια του υλικών που είναι απαραίτητα για την παρασκευή τους, όπως για παράδειγμα είναι το κονιάκ.

Προϊόντα που θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά είναι αυτά που οι καταναλωτές αναζητούν την τελευταία στιγμή, όπως τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής, το αλκοόλ, οι μπαταρίες, μερικά χριστουγεννιάτικα δώρα, χριστουγεννιάτικα γλυκίσματα, ψωμί και κρέμες γάλακτος ή χαρτιά περιτυλίγματος.