ΙΕΛΚΑ: Επώνυμα προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ

Αρκετές είναι οι εταιρείες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής», μειώνοντας τις τιμές σε επιλεγμένους κωδικούς τους. Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, τα προϊόντα που εντάχθηκαν εξ αρχής στην πρωτοβουλία έχουν αυξήσει το τζίρο τους κατά 15-20%, κάτι που υποδηλώνει ότι υπάρχει ανταπόκριση από την πλευρά των καταναλωτών.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, υπογραμμίζοντας παράλληλα τη σημασία που δίνουν οι ελεγκτικές υπηρεσίες, ώστε προσφορές και εκπτώσεις να είναι πραγματικές προς όφελος του καταναλωτή. Για την BlackFriday ανέφερε ότι έχει γίνει τιμοληψία σε χιλιάδες προϊόντα το προηγούμενο διάστημα, θα υπάρξει διασταύρωση στοιχείων για τις εκπτώσεις που διαφημίζουν οι επιχειρήσεις και, εάν χρειαστεί, όπως προβλέπεται θα επιβληθούν πρόστιμα.

Ο ίδιος τόνισε ότι υπάρχουν καλά νέα για την ελληνική οικονομία, αλλά πρόσθεσε ότι «η κυβέρνηση μένει πιστή σε μία ισχυρή μεταρρυθμιστική ατζέντα προκειμένου να συνεχίσει να αναπτύσσεται η οικονομία μας σε ισχυρές βάσεις».