Αρκετές είναι οι αλλαγές που παρατηρούνται το τελευταίο διάστημα στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ, αφού οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται κυρίως στον κλάδο των τροφίμων και των ποτών δίνουν μεγάλη έμφαση στη συσκευασία, σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές.

Πιο συγκεκριμένα, ακολουθώντας νέες παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις οι βιομηχανίες αλλάζουν τις συσκευασίες στα προϊόντα τους σε μια προσπάθεια να βελτιώσουν την εικόνα τους μέσα από σύγχρονες, οικολογικές, διαδραστικές, ευχάριστες, έξυπνες, πρακτικές και διάφορες άλλες συσκευασίες. Οι αλλαγές είναι πολλές και διαφορετικές και δεν είναι τυχαίο ότι οι εταιρείες έχουν τοποθετήσει τη συσκευασία των προϊόντων τους μεταξύ των προτεραιοτήτων για την αύξηση των μεριδίων τους στην αγορά.

Αρκετές όμως είναι οι περιπτώσεις που η αλλαγή στη συσκευασία συνοδεύεται από λιγότερα προϊόν, αφού συχνά το αγοραστικό κοινό καλείται να αγοράσει, για παράδειγμα, τυρί 1.000 γραμμαρίων σε συσκευασία των 800 γραμμαρίων ή ένα κεσεδάκι γιαούρτι 200 γραμμαρίων στα 170 ή 150 γραμμάρια, χωρίς να μειώνεται η τιμή.