Νέα τάση στο εξωτερικό τα

Νέα τάση στο εξωτερικό τα «Restaurants-as-Markets». 

Τα πρώτα μίνι μάρκετ πολυκαταστήματα στο εξωτερικό έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνισή τους τα τελευταία χρόνια, αλλά ειδικά εν μέσω κορονοϊού αποδείχθηκε ότι έχουν μετατραπεί στη νέα τάση στην αγορά. Αναλυτές του κλάδου στις ΗΠΑ θεωρούν ότι ξεκίνησε μία νέα εποχή στον κλάδοτης μικρής λιανικής με τα multi καταστήματα, αλλά και τα «Restaurants-as-Markets», τα οποία θριάμβευσαν κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης. Ειδικά στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού φαίνεται να καθιερώνεται το φαινόμενο των μίνι μάρκετ εστιατορίων, καθώς πολλά μαγαζιά και τον δύο κλάδων, προσπάθησαν να συνδυάσουν τους δύο τομείς και είδαν το τζίρο τους είτε να «εκτοξεύεται» είτε να παραμένει σε επίπεδα προ κορονοϊού, σε αντίθεση με χιλιάδες άλλες επιχειρήσεις.

Εδώ και λίγο καιρό όμως έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους μίνι μάρκετ που επένδυσαν στο συνδυασμό υπηρεσιών και έγιναν multi μίνι μάρκετ στις ΗΠΑ, επιβεβαιώνοντας ότι πρόκειται για μία νέα επιχειρηματική πρόταση στον κλάδο.