Συνεχίζονται οι επενδύσεις της ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς η εταιρεία άνοιξε ένα νέο κατάστημα-ναυαρχίδα στο «δαχτυλίδι» της Αττικής Οδού στο Μαρούσι, 2.800 τ.μ., στα ράφια του οποίου φιλοξενούνται 20.000 κωδικοί προϊόντων.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο Νίκος Λαβίδας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, το ύψος της επένδυσης για το συγκεκριμένο κατάστημα άγγιξε τα 12 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας τον αρχικό προγραμματισμό κατά 30% που ήταν για 7 με 8 εκατ. ευρώ. Το μοντέλο του συγκεκριμένου καταστήματος περιλαμβάνει νέα τμήματα (sushi bar, σύστημα υδροπονίας, οπωροπωλείο, delicatessen, ψαράδικο, κάβα με 1.000 κωδικούς κ.ά), μεγάλη ποικιλία προϊόντων και ψηφιακές υπηρεσίες (6 αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης κ.ά).

Παράλληλα, το νέο κατάστημα διαθέτει μεγάλη ποικιλία από αποκλειστικά προϊόντα και νέες μάρκες, όπως η Nature’s Promise, η Perla, η Delicata. Επιπλέον, οι σοκολάτες Milly, τα προϊόντα κάτω από την επωνυμία Gustona, αλλά και τα Έτοιμα Γεύματα με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη. Επίσης, συνεργαζόμενη με Έλληνες παραγωγούς η εταιρεία διαθέτει στα καταστήματά της τη σειρά προϊόντων «Η ΑΒ κοντά στην ελληνική γη». 

Όπως επισημάνθηκε, το νέο μοντέλο καταστήματος θα αποτελέσει «πιλότο» για το rebranding και των υπολοίπων δέκα mega καταστημάτων της αλυσίδας. Στο πλαίσιο αυτό, το κατάστημα ΑΒ στο Ελληνικό, συνολικής επιφάνειας 5.000 τ.μ., ανακαινίζεται ριζικά, στα πρότυπα του νέου καταστήματος της ΑΒ στο Μαρούσι. Σύμφωνα με την διοίκηση, η δαπάνη ανακαίνισης θα ανέλθει σε 1,5 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί στις αρχές Δεκεμβρίου.

Επόμενος σταθμός της ΑΒ Βασιλόπουλος θα είναι οι Καρυές στο Άγιο Όρος, όπου η ελληνική θυγατρική του βελγο-ολλανδικού ομίλου Ahold Delhaize θα ανοίξει κατάστημα τον Ιανουάριο του 2024.