Αρκετές αλλαγές παρατηρούνται στο κανάλι της μικρής λιανικής τα τελευταία χρόνια, καθώς αρκετά καταστήματα ανακαινίζονται, τα πρώτα e-shop έχουν στηθεί και το delivery αποτελεί μια υπηρεσία που, λόγω της πανδημίας, διατίθεται σε πολλά μίνι μάρκετ.

Είναι γνωστό άλλωστε ότι ο τζίρος της μικρής λιανικής είναι σημαντικός και για το λόγο αυτό οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ «στήνουν» μικρά καταστήματα σε γειτονιές διεκδικώντας μερίδιο.

Ο νέος ανταγωνισμός στη μικρή λιανική όμως, έρχεται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες, αφού μετά το e-food και τη Wolt την είσοδό της στη συγκεκριμένη αγορά έχει κάνει και ελληνική startup pop. Μέσω της εφαρμογής “pop market” η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον παγκοσμίως αναπτυσσόμενο κλάδο της υπερταχείας παράδοσης προϊόντων μικρής λιανικής, καθώς υπόσχεται παράδοση σε λιγότερο από 15 λεπτά, χωρίς κατώτατο όριο παραγγελίας και σε τιμές λιανικής.

Διαθέτει μεγάλη γκάμα από κωδικούς και παραδίδει ποικιλία τροφίμων, μαναβικής, σνακ, κάβας και προϊόντων για το σπίτι είτε διεθνών brands είτε Ελλήνων παραγωγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η pop διατηρεί το δικό της απόθεμα προϊόντων, από δικούς της προμηθευτές, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους αποθήκευσης στην Αθήνα (dark stores).