Η νέα γενιά καταναλωτών είναι περισσότερο προσεκτική στις αγορές της στο σούπερ και το μίνι μάρκετ, εξετάζοντας τα προϊόντα που επιλέγει από τα ράφια και τα ψυγεία, ειδικά όσον αφορά τα τρόφιμα και τα ποτά.

Από έρευνα του Διεθνούς Συμβουλίου Πληροφόρησης για τα Τρόφιμα (IFIC) που έγινε σε 14.000 καταναλωτές σε 18 ευρωπαϊκές χώρες, διαπιστώθηκε ότι το 49% των καταναλωτών εξετάζει πλέον τη βιωσιμότητα των προϊόντων πριν αγοράσει τρόφιμα και ποτά, εστιάζοντας το ενδιαφέρον σε προϊόντα με ετικέτες όπως “τοπική προέλευση”, “χωρίς τεχνητά συστατικά” και “βιολογικό”.

Έρευνα του IFIC έδειξε, επίσης, ότι το κορυφαίο κίνητρο για την επιλογή τροφίμων και ποτών είναι τα οφέλη για την υγεία με όλο και περισσότερους καταναλωτές να επιλέγουν προϊόντα χωρίς προσθήκη ζάχαρης και αλατιού και χωρίς πρόσθετα γλυκαντικά ή χρωστικές ουσίες όπως δημητριακά και μπισκότα ολικής άλεσης. Ως εκ τούτου, αυτά είναι και τα προϊόντα που αναμένεται να έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στα ράφια, τα επόμενα χρόνια.