Αρκετά είναι τα μίνι μάρκετ που επιδίωξαν την είσοδό τους στην ψηφιακή πλέον εποχή, αξιοποιώντας το Πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ». Το πρόγραμμα παρέχει επιταγές (vouchers) για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών, με σκοπό την ενίσχυση της ψηφιακής ωριμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) της χώρας, μέσα από τη χρήση διαφόρων ψηφιακών εργαλείων.

Σημειώνεται ότι η δράση ενίσχυσης κατανέμεται σε τρία επιμέρους Προγράμματα Κρατικών Ενισχύσεων:

-Πρόγραμμα Ι: «Ψηφιακά Εργαλεία MME»,

-Πρόγραμμα ΙΙ: «Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών»,

-Πρόγραμμα IΙΙ: «Ψηφιακές Συναλλαγές».

Όπως ανακοινώθηκε, η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τις κατηγορίες αιτήσεων 1, 2 και 3 του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές» παρατείνεται έως τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022. Επίσης η περίοδος υποβολής Αιτήσεων Χρηματοδότησης για το Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ψηφιακών Προϊόντων και Υπηρεσιών» παρατείνεται έως το Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2022.