Σε αναπτυξιακή

Σε αναπτυξιακή «τροχιά» τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ. 

Συνεχόμενη διεύρυνση παρουσιάζουν τα οικονομικά μεγέθη του online λιανεμπορίου, καθώς πλέον 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, δηλαδή το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού, αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες ηλεκτρονικά. Στο πλαίσιο αυτό, και τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ θα διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εγχώρια αγορά τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές, για να καλύψουν τις ανάγκες του νοικοκυριού τους.

Πρόσφατα, η e-fresh.gr, που αποτελεί ένα ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ με περισσότερα από 15.000 προϊόντα, που παραδίδονται στην πόρτα των καταναλωτών, ανακοίνωσε την ανανέωση του site της, που στοχεύει στην αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών.

Κρατώντας σταθερή την βασική αισθητική, η e-fresh.gr ανέπτυξε μια custom λύση για τον ιστότοπό της, με άξονα την ευελιξία και τη γρήγορη απόκριση. Η βελτίωση στην ταχύτητα του site που δημιουργήθηκε αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής αγγίζει το 60% δίνοντας την δυνατότητα στους πελάτες να ολοκληρώσουν ακόμη γρηγορότερα τις παραγγελίες τους. Παράλληλα νέα χρηστικά features προστέθηκαν, όπως η δυνατότητα αναζήτησης με φωνητική εντολή που ακούει και ανταποκρίνεται άμεσα στην ελληνική γλώσσα. Το έργο αναπτύχθηκε και ολοκληρώθηκε εσωτερικά, από την ομάδα προγραμματιστών της e-fresh.gr