Σούπερ μάρκετ: Τζίρος 1,8 δισ. ευρώ σε 13 εβδομάδες

Σε smart shopping επιδίδονται όλο και περισσότεροι καταναλωτές, προκειμένου να μειώσουν το κόστος αγορών στα καταστήματα πώλησης τροφίμων.

Όπως δείχνουν πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, ένα ποσοστό δε διστάζει να κάνει «εκπτώσεις» ακόμη και στην ποιότητα των προϊόντων, αφού η τιμή αποτελεί βασικό κριτήριο επιλογής. Παράλληλα, ένα ποσοστό που ξεπερνά το 50%, αναζητά προϊόντα 1+1 δώρο και πραγματοποιεί τις αγορές του όταν εντοπίζει εκπτώσεις και προσφορές μετά από έρευνα στα καταστήματα. Επιπλέον, σύνηθες φαινόμενο έχει γίνει η αντικατάσταση των επώνυμων κωδικών με αυτούς της ιδιωτικής ετικέτας, η σύγκριση τιμών στο διαδίκτυο και η χρήση καρτών πιστότητας στα σούπερ μάρκετ.