«Shopping therapy» και στη λιανική μετά την καραντίνα

Στα 278 ευρώ η μηνιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ. 

Σε χαμηλά επίπεδα, περίπου 278 ευρώ κατά μέσο όρο, παραμένει η μηνιαία δαπάνη των ελληνικών νοικοκυριών στο σούπερ μάρκετ, όπως δείχνουν τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) για την καταναλωτική συμπεριφορά.

Πιο συγκεκριμένα, μόλις το 3,8% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δαπανά σε κάθε του επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ περισσότερα από 100 ευρώ. Η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών και συγκεκριμένα το 68,7% ξοδεύει έως 50 ευρώ σε μια τυπική επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, ενώ από 51 έως 100 ευρώ δαπανά το 27,5% των καταναλωτών, ποσοστό μεγαλύτερο σε σύγκριση με το 2017 και το 2016. Παράλληλα, η συχνότητα επισκέψεων στο σούπερ μάρκετ είναι μικρότερη σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, καθώς το 65% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι επισκέπτεται τις αλυσίδες έξι φορές μηνιαίως. Το 2017 η συχνότητα επισκέψεων ήταν 6,8 φορές μηνιαίως και 8,5 φορές μηνιαίως το 2016.

Τέλος, το 69% συγκρίνει τις τιμές μεταξύ προϊόντων και καταστημάτων, το 54% δηλώνει ότι αγοράζει λιγότερα προϊόντα, το 41% ότι αγοράζει φθηνότερα προϊόντα, ενώ πάνω από τους μισούς απάντησαν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα.