Παιχνίδια

Η τιμή των προϊόντων φαίνεται να είναι καθοριστικός παράγοντας για τις πωλήσεις παιχνιδιών στα μίνι μάρκετ. Κι αυτό γιατί τα καταστήματα της μικρής λιανικής δύσκολα θα πουλήσουν ακριβά παιχνίδια, τα οποία συνήθως θα έχουν και μεγαλύτερη τιμή για τον τελικό καταναλωτή σε σχέση με την αντίστοιχη σε μεγάλα παιχνιδάδικα, όπως τα Jumbo ή τα Μουστάκας.

Η κατηγορία που φαίνεται να έχει μεγαλύτερη πέραση στα μίνι μάρκετ και αποτελεί τη Νο1 επιλογή, είναι οι φθηνές προτάσεις που δίνουν τη δυνατότητα για αυθόρμητες αγορές. Ακόμη και προϊόντα των πέντε ή και του ενός ευρώ, είναι διαθέσιμα σήμερα για τα καταστήματα της μικρής λιανικής και μπορούν να γεμίσουν τα ράφια της, ποντάροντας κυρίως στη μεγάλη κατανάλωση.

Από εκεί και πέρα υπάρχουν και άλλες εξαιρετικές επιλογές και σε εκπαιδευτικά παιχνίδια, όπως αυτά που διαθέτει στην αγορά και η εταιρεία Διακάκης, ενώ υψηλές πωλήσεις καταγράφουν οι δωροσακούλες, με την εταιρεία Mad Max να αποτελεί την κορυφαία επιλογή σήμερα στην Ελλάδα.