Την περίοδο της πανδημίας, οι καταναλωτές βρήκαν… καταφύγιο στη μικρή λιανική, με πολλά μίνι μάρκετ να κάνουν μεγάλους τζίρους στο μικρό διάστημα της πρώτης καραντίνας στην Ελλάδα, αλλά να συνεχίζουν ανοδικά και τους επόμενους μήνες. Όπως κατέγραψε και το σχετικό ρεπορτάζ του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική σε προηγούμενα τεύχη, οι περισσότεροι επαγγελματίες της αγοράς ήταν απόλυτα ικανοποιημένοι από την κίνηση εν μέσω καραντίνας και ειδικά όσοι είχαν μεγάλη γκάμα προϊόντων, αφού προσέφεραν τη δυνατότητα σε πολλούς καταναλωτές να αποφύγουν τα σούπερ μάρκετ και να κάνουν τα ψώνια τους σε αυτά τα καταστήματα της γειτονιάς. Αντίστοιχη φαίνεται ότι ήταν όμως η εικόνα και σε ολόκληρη την Ευρώπη, με έρευνα της Mastercard να σημειώνει ότι δύο στους τρεις Ευρωπαίους (65%) ανέφεραν πως έχουν επανεκτιμήσει την αξία των αγορών από τα καταστήματα της γειτονιάς τους, από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορωνοϊού και έπειτα, αναφέροντας τη διευκόλυνση (50%), τις μικρότερες ουρές στα μεγάλα πολυκαταστήματα (40%) και τον περιορισμό των μετακινήσεων (31%), ως τους τρεις βασικότερους λόγους.