Η εμφάνιση της πανδημίας στην Ελλάδα και η αβεβαιότητα  που ακολούθησε τους επόμενους μήνες οδήγησαν κυριολεκτικά σε «έκρηξη» των πωλήσεων σε προϊόντα που σχετίζονται με την προστασία των καταναλωτών. Ανάρπαστα έγιναν τα χαρτικά και τα είδη οικιακού καθαρισμού όχι μόνο στα σούπερ και μίνι μάρκετ αλλά και στο κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου από τη στιγμή που ξέσπασε  πανδημία και μετά, με τους καταναλωτές να προσπαθούν να αγοράσουν και online κωδικούς που θα τους θωράκιζαν έναντι του κορονοϊού. Έρευνα έδειξε ότι σε επίπεδο πωλήσεων τους πρώτους μήνες της πανδημίας, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες προϊόντων προσωπικής υγιεινής (38,50%), των αντισηπτικών χεριών (30,60%) και των καθαριστικών σπιτιού (387,70%). Την ραγδαία ανάπτυξη των κατηγοριών επιβεβαιώνει και η πρόσφατη έρευνα της εταιρεία Convert Group που παρουσιάζει τη ραγδαία ανάπτυξη των τελευταίων μηνών για το κανάλι του online σούπερ μάρκετ. Μελετώντας όλες τις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, παρατηρούνται οι παρακάτω μεταβολές σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019: +196% σε είδη περιποίησης και +172% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού.

Η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών σε χαρτικά και καθαριστικά δείχνει τις μεταβολές που έχουν συντελεστεί. Η πανδημία του κορονοϊού επέφερε και εξακολουθεί να επιφέρει μεγάλες ανακατατάξεις στην καθημερινότητα των πολιτών, η οποία έχει αλλάξει δραματικά σε σχέση με τις αρχές του 2020.