Πολλές μικρές και μεγαλύτερες εταιρείες από την αγορά το μελιού έδωσαν το «παρών» στο 10ο φεστιβάλ μελιού και προϊόντων μέλισσας, παρουσιάζοντας μια μεγάλη γκάμα από καθιερωμένα και καινοτόμα προϊόντα, τα οποία αφορούν και τα καταστήματα της μικρής λιανικής.

Το καθιερωμένο Φεστιβάλ Μελιού & Προϊόντων Μέλισσας έλαβε χώρα στα τέλη του 2018 για 10η φορά στο Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας, δίνοντας τη δυνατότητα στους επισκέπτες να γευτούν σπάνιες ποικιλίες μελιού, καθώς κι ιδιαίτερα προϊόντα με βάση το μέλι.

Συγκεκριμένα, στην έκθεση συμμετείχαν 250 μικροί παραγωγοί από όλα τα μήκη και πλάτη της Ελλάδας, με περιοχές όπως η Χάλκη, τα Ψαρά, η Χαλκιδική, η Πάρος, η Τήνος, τα Ιωάννινα κι η Μονεμβασιά να δίνουν το «παρών». Έτσι, περισσότεροι από 18.000 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γευτούν αυθεντικό και ποιοτικό μέλι από όλες τις περιοχές της ηπειρωτικής και νησιωτικής χώρας και να γνωρίσουν και να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία γεύσεων με ιδιαίτερα ελληνικά προϊόντα που έχουν ως βάση το μέλι.

Μέλι - Σε ανοδική «τροχιά» οι πωλήσεις στην ΕλλάδαΑθρόα ήταν η συμμετοχή και των Ελλήνων μελισσοκόμων, οι οποίοι στον Τομέα Μελισσοκομικού Εξοπλισμού του Φεστιβάλ είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για όλες τις νέες εξελίξεις και τις νέες τεχνολογίες του κλάδου. Σημαντική θέση στην ατζέντα κατέλαβε το 9ο Συνέδριο για το Μέλι & τα Προϊόντα Μέλισσας, όπου καταξιωμένοι επιστήμονες, ερευνητές, εκπρόσωποι αναπτυξιακών φορέων, επιχειρηματίες και μελισσοκόμοι παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις στους επαγγελματίες του κλάδου. Τιμώμενη Περιφέρεια ήταν η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ενώ σημειώνεται πως το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Το περιοδικό Mini Market έδωσε το «παρών» στο φεστιβάλ

Όπως και σε κάθε εκδήλωση με ενδιαφέρον για τη μικρή λιανική και τους επαγγελματίες του κλάδου, το περιοδικό Mini Market βρέθηκε και στο 10ο φεστιβάλ μελιού και προϊόντων μέλισσας, καταγράφοντας όσα συνέβησαν στο τριήμερο από τις 7 έως τις 9 Δεκεμβρίου. Η εικόνα του φεστιβάλ ήταν ενθαρρυντική για τους εκθέτες, αφού η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη, με το ύφος του όμως να έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και να θυμίζει περισσότερο υπερ-αγορά και λιγότερο Έκθεση. Παρόλα αυτά, δεν ήταν λίγοι κι οι παραγωγοί που βρέθηκαν στο ΣΕΦ, αναζητώντας νέες συνεργασίες με καταστήματα της μικρής λιανικής. Δεν έλειψαν βέβαια και τα πολλά νέα και καινοτόμα προϊόντα, που χρήζουν ιδιαίτερου ενδιαφέροντος και για τους επαγγελματίες της αγοράς. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε όσα μας είπαν οι παρευρισκόμενοι, αλλά κι όσα «έκλεψαν» το βλέμμα μας στο φεστιβάλ. Η προσέλευση του κόσμου ήταν και στο 10ο Φεστιβάλ Μελιού πολύ μεγάλη, με την πλειοψηφία των επισκεπτών να προχωρά και σε αγορές, αφού είχε προηγηθεί φυσικά και πλήθος δοκιμών κατά τη διάρκειά του.