Σε αναπτυξιακή πορεία βρίσκεται η πτηνοτροφική εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ, η οποία υλοποιεί ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 30 εκατ. ευρώ, το οποίο προχωρά με ταχείς ρυθμούς και αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2026. Παράλληλα, η εταιρεία έχει καταθέσει επιπλέον επενδυτικά σχέδια αξίας 15 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2025–2028. Όπως ανέφερε ο CEO, Θάνος Αγγελάκης, οι νέες επενδύσεις θα τριπλασιάσουν τη συνολική παραγωγική δυναμικότητα, ενισχύοντας την ενεργή παρουσία της εταιρείας στον πτηνοτροφικό κλάδο και δίνοντάς της τη δυνατότητα να αναβαθμίσει την παραγωγή και το προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο.

Το επενδυτικό πλάνο περιλαμβάνει εκτεταμένες υποδομές: νέες γραμμές τυποποίησης, επέκταση εγκαταστάσεων, νέα γραμμή πτηνοσφαγείου, αερόψυξης, μονάδα για προψημένα προϊόντα, εξαγορές πτηνοτροφικών θαλάμων και εγκατάσταση φωτοβολταϊκών για πιο βιώσιμη λειτουργία. Στο πλαίσιο αυτό, η Αγγελάκης απέκτησε πρόσφατα τη «Νέο Πράσινο Αγρόκτημα Μονοπρόσωπη ΙΚΕ», με εγκαταστάσεις 3.000 τ.μ. σε έκταση 50 στρεμμάτων, προκειμένου να ενισχύσει τη δυναμικότητα των φαρμών γεννητόρων.

Η εταιρεία διατηρεί σταθερή παρουσία στην ελληνική αγορά, έχοντας ως βασικό προϊόν το Ελαιοπουλάκι. Σύμφωνα με τον CEO, η άνοδος της τιμής του μοσχαριού έχει ενισχύσει τη ζήτηση για κοτόπουλο, που αποτελεί την πιο οικονομική επιλογή για τον καταναλωτή. Η κατά κεφαλήν κατανάλωση κοτόπουλου στην Ελλάδα έχει αυξηθεί σημαντικά —από 22–23 κιλά πριν από μια δεκαετία σε 32–33 κιλά σήμερα— και εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 40 κιλά μέσα στην επόμενη πενταετία. Παρά το αυξημένο κόστος παραγωγής, η Αγγελάκης έχει διατηρήσει σταθερές τιμές, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αναμένεται να φτάσει τα 56 εκατ. ευρώ το 2025, από 38,76 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το EBITDA προβλέπεται να ανέλθει στα 4 εκατ. ευρώ. Για το 2026, στόχος είναι ο τζίρος να υπερβεί τα 70 εκατ. ευρώ, με διπλασιασμό του EBITDA.

Παράλληλα, η Αγγελάκης κάνει άνοιγμα στη ζαχαροπλαστική και το παγωτό μέσω της νέας εταιρείας Sweet Bond, που ξεκίνησε πιλοτική παραγωγή στον Ασπρόπυργο. Με έδρα την Εύβοια, η επιχείρηση λειτουργεί πλήρως καθετοποιημένη μονάδα, συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και εστίασης και πρόσφατα προχώρησε σε συνολικό rebranding, παρουσιάζοντας νέο λογότυπο, συσκευασίες και ψηφιακή παρουσία.