Αρκετοί είναι οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής που επενδύουν στα ζυμαρικά, καθώς πρόκειται για μια κατηγορία τροφίμων που απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και ταυτίζεται με τις διατροφικές συνήθειες του Έλληνα καταναλωτή. 

Τα τελευταία χρόνια η αγορά των ζυμαρικών έχει αλλάξει αισθητά. Νέα προϊόντα με στοιχεία καινοτομίας έχουν πάρει θέση στα ράφια και θα μπορούσαν να αυξήσουν το κέρδος και στα μίνι μάρκετ, καθώς το αγοραστικό κοινό φαίνεται να τα προτιμά. Ανάμεσα σε κωδικούς χωρίς γλουτένη, ζυμαρικά με λαχανικά ή χαρούπι και μακαρόνια από όσπρια, οι εταιρείες έχουν λανσάρει και αρκετά προϊόντα ζυμαρικών που απευθύνονται στο παιδικό καταναλωτικό κοινό. Αυτά τα προϊόντα περιέχουν τα απαραίτητα συστατικά για τη σωστή ανάπτυξή τους και προσελκύουν με περίτεχνα σχήματα την προσοχή των μικρών καταναλωτών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα προϊόντα που έχει λανσάρει η γνωστή βιομηχανία Ήλιος. Η εταιρεία έχει παρουσιάσει νέα προϊόντα ολικής άλεσης, στοχεύοντας να προσφέρει εναλλακτικές επιλογές στην καθημερινή διατροφή των παιδιών, ακολουθώντας τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς. Παιδικά ζυμαρικά περιλαμβάνονται και στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας Melissa, η οποία διαθέτει σε σούπερ και μίνι μάρκετ τα Μέλισσα Pasta Kids σε διάφορα σχήματα ώστε τα παιδιά να παίρνουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή τους και την ισορροπημένη λειτουργία του οργανισμού τους.