Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που έχουν ενσωματώσει στην καθημερινότητά τους εξειδικευμένες δίαιτες, υιοθετώντας χορτοφαγικές συνήθειες. Πλέον στα ελληνικά καταστήματα πώλησης τροφίμων υπάρχουν ράφια αφιερωμένα σε vegan προτάσεις, κάτι που γίνεται ιδιαιτέρως εμφανές στην κατηγορία των μπισκότων. Τα δημοφιλή γλυκά snacks άλλαξαν σταδιακά, από προϊόντα με πολύ ζάχαρη και σοκολάτα, σε healthy κωδικούς χωρίς αυγά, χωρίς βούτυρο και ζάχαρη, τη στιγμή που η θερμιδική τους αξίας μειώθηκε αισθητά. Η μεγάλη πρόκληση για τις βιομηχανίες ήταν να βελτιώσουν τη γεύση των vegan μπισκότων, κάτι που φαίνεται να το έχουν καταφέρει σε ένα βαθμό, κερδίζοντας «έδαφος» στις προτιμήσεις του κοινού. Η αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες επηρέασε παράλληλα και τα αρτοσκευάσματα, αφού, ειδικά το ψωμί και οι φρυγανιές, απέκτησαν υγιεινό «προσανατολισμό» με την ενίσχυσή τους με πρωτεΐνες, πάσης φύσεως καρπούς και εναλλακτικά άλευρα, όπως αυτό του χαρουπιού. Οι βιολογικοί κωδικοί, τα προϊόντα ολικής άλεσης και χωρίς γλουτένη παρουσιάζουν πλέον θεαματική αύξηση στη ζήτηση, παρά το γεγονός ότι η αγορά των αρτοσκευασμάτων και των μπισκότων το τελευταίο διάστημα έχει έρθει αντιμέτωπη με σοβαρές προκλήσεις, εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία, τις ενεργειακής κρίσης και των σοβαρών προβλημάτων που έχουν προκύψει στην εφοδιαστική αλυσίδα.