Ανάπτυξη της τάξεως του 8,4% σημείωσε το πρώτο οκτάμηνο του 2020 η συνολική αγορά των σούπερ μάρκετ, με το καλάθι των ταχυκίνητων αγαθών να παρουσιάζει άνοδο κατά 8,7%. Όλες οι κατηγορίες προϊόντων παρουσίασαν θετική πορεία, με τα προϊόντα φροντίδας σπιτιού και τα προϊόντα Bazaar να έχουν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης με 17,6% και 13,3% αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Με σημαντικές αλλαγές στη ζωή των καταναλωτών, βραχυπρόθεσμες ή μακροπρόθεσμες παγκοσμίως εμφανίζονται πλέον δύο νέες μεγάλες κατηγορίες. Η μια αφορά στους καταναλωτές που είδαν μια άμεση επίπτωση της πανδημίας στο εισόδημα τους, το οποίο είδαν να μειώνεται και συνεπώς προσαρμόζουν ανάλογα την καταναλωτική τους συμπεριφορά (constrained) και η άλλη στους καταναλωτές που δεν έχουν βιώσει μια ανάλογη μείωση και είναι έτοιμοι – είτε ευκαιριακά είτε με ιδιαίτερη προσοχή ως προς το μέλλον – να ξοδέψουν χρήματα προκειμένου να κάνουν τους εαυτούς τους αλλά και τους ανθρώπους γύρω τους να νιώσουν καλύτερα (insulated).

Παράλληλα, η ανάπτυξη του e-commerce και των online πωλήσεων επιβάλλει την ανάπτυξη και την ενδυνάμωση της online στρατηγικής για όλες τις εταιρείες. Είναι πλέον απαραίτητο οι εταιρείες να επικοινωνούν με τους καταναλωτές στο σπίτι, στο κατάστημα, αλλά και ηλεκτρονικά με προσωπική επικοινωνία, κάθε στιγμή.