ελληνικά αναψυκτικά

Άποψη: «Προτιμώ τα ελληνικά αναψυκτικά στο κατάστημά μου»

Δίνοντας έμφαση στην εξωστρέφεια, την καινοτομία, την διατήρηση της παράδοσης και επενδύοντας στην ποιότητα, οι ελληνικές εταιρείες αναψυκτικών φαίνεται να έχουν «κερδίσει» τη… μάχη με την κρίση, λανσάροντας  διαρκώς νέα προϊόντα, κάνοντας  μελλοντικά σχέδια επέκτασης, «ανοίγματα» στις αγορές του εξωτερικού και αφαιρώντας παράλληλα σημαντικά μερίδια από τις μεγάλες πολυεθνικές του κλάδου.

Όπως θα διαβάσετε και στο νέο τεύχος του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική, brands όπως, η Λουξ, η Έψα, η Βαπ, το Νέκταρ, η Φιόνα, αλλά και εναλλακτικά όπως το Mast, έχουν αρχίσει να ενισχύουν την παρουσία τους σε μία αγορά, όπου η Coca – Cola παραμένει «κυρίαρχος», αλλά η Pepsico δείχνει να ακολουθεί αντίθετη πορεία.

Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από μία βόλτα στα μίνι μάρκετ της Αθήνας, με την κα Ηλιάνα Νικόλα, ιδιοκτήτρια καταστήματος στα Μελίσσια, να μας εξηγεί: «Εγώ προτιμώ τα ελληνικά προϊόντα γιατί θέλω να στηρίζω έτσι και τις ελληνικές εταιρείες. Και νομίζω ότι το ίδιο κάνουν και οι πελάτες μου, αφού τα αναψυκτικά που φεύγουν περισσότερο είναι τα ελληνικά. Λουξ και Έψα περισσότερο, αλλά έχουμε και αρκετές ακόμα ελληνικές ετικέτες».

Διαβάστε ολόκληρο το αφιέρωμα για τα αναψυκτικά, αλλά και περισσότερες απόψεις ανθρώπων της αγοράς εδώ.