Οι μπάρες αποτελούν μια κατηγορία προϊόντων που πλέον απαριθμεί αρκετά χρόνια στην ελληνική αγορά. Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμη σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης, καθώς τα εν λόγω προϊόντα αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του αγοραστικού κοινού.

Ιδιαίτερα μετά την πανδημία, οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στο τι καταναλώνουν και προτιμούν προϊόντα που τους επιτρέπουν να λαμβάνουν μια σειρά θρεπτικών συστατικών και βιταμινών, χωρίς όμως να χρειάζεται να «κοπιάσουν» στην κουζίνα. Οι μπάρες επομένως, είτε είναι δημητριακών είτε πρωτεΐνης, είναι μια ελκυστική επιλογή, καθώς προσφέρουν ευκολία, γεύση και έρχονται σε χαμηλή τιμή, ώστε να μπορούν να καταναλώνονται καθημερινά, σε αντίθεση με άλλες υγιεινές προτάσεις που συνήθως… κοστίζουν.

Παράλληλα, ο covid-19 «πυροδότησε» μια μαζική στροφή προς την άσκηση και την ισορροπημένη διατροφή, γεγονός που αφήνει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης για τις μπάρες κάθε είδους. Σήμερα, όλο και περισσότεροι καταναλωτές γυμνάζονται και εκπαιδεύεται σε θέματα σχετικά με τη διατροφή. Ως εκ τούτου, η μπάρα ενέργειας, που ήταν μέρος της διατροφής των αθλητών και των bodybuilders, τώρα καταναλώνεται ευρέως. Άλλωστε, η μεγάλη διάρκεια ζωής, το πρακτικό σχήμα και η συσκευασία καθιστούν τη μπάρα δημητριακών, ενέργειας ή πρωτεΐνης την ευκολότερη επιλογή για κάποιον που χρειάζεται ενέργεια πριν από την άσκηση.