Τα μπισκότα speculoos, με τη χαρακτηριστική γεύση καραμέλας και μπαχαρικών, εξελίσσονται σε μία από τις πιο δυνατές τάσεις. Η δημοτικότητά τους ξεκίνησε από το εξωτερικό — κυρίως το Βέλγιο και τις σκανδιναβικές χώρες — αλλά πλέον φαίνεται πως κατακτούν και τους Έλληνες καταναλωτές.
Η ιδιαίτερη γεύση τους, που θυμίζει συνδυασμό καραμέλας βουτύρου, κανέλας και τζίντζερ, έχει βρει θέση σε πλήθος νέων προϊόντων, τόσο από μεγάλες όσο και από μικρότερες εταιρείες. Στην Ελλάδα, αρκετές βιομηχανίες τροφίμων εντάσσουν πλέον “speculoos” επιλογές στη γκάμα τους, βλέποντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον του κοινού για πιο premium, ευρωπαϊκές γεύσεις.
Η ΙΟΝ ήταν μια από αυτές που αξιοποίησαν την τάση, λανσάροντας τη νέα σοκολάτα Break Speculoos, συνδυάζοντας τη γνωστή κρεμώδη υφή της Break με κομμάτια από το δημοφιλές μπισκότο. Αντίστοιχα, η εταιρεία Παπαδοπούλου λάνσαρε Μπισκότα Speculoos με τζίντζερ, προσφέροντας μία πιο χειμωνιάτικη και “spiced” εκδοχή των κλασικών της γεύσεων.
Για τα καταστήματα μικρής λιανικής, η τάση αυτή αποτελεί ευκαιρία να εμπλουτίσουν τα ράφια τους με προϊόντα που “κινούνται”. Οι καταναλωτές δείχνουν διάθεση να δοκιμάζουν νέες γεύσεις και να πληρώνουν λίγο παραπάνω για κάτι διαφορετικό, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για προϊόντα που συνδυάζουν γνωστή μάρκα με καινοτομία.
Η παρουσία περισσότερων “speculoos” επιλογών αναμένεται να ενισχυθεί τους επόμενους μήνες, ειδικά ενόψει των γιορτών. Οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής καλούνται να αξιοποιήσουν την τάση, προσφέροντας στους πελάτες τους νέες επιλογές στη γλυκιά κατηγορία.

















