Μερίδιο στη Black Friday και για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ

Όλες σχεδόν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ συμμετέχουν τα τελευταία χρόνια στη Black Friday, με τη φετινή χρονιά να μην αποτελεί εξαίρεση. Οι διαφημιστικές καμπάνιες  «τρέχουν» ήδη από τις προηγούμενες εβδομάδες προσπαθώντας να δελεάσουν τους καταναλωτές σε συνδυασμό με το «καλάθι του νοικοκυριού». 

Κι ενώ η Black Friday και η Cyber Monday παραδοσιακά ευνοούσαν τις πωλήσεις ηλεκτρονικών συσκευών, φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφού οι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν τις προσφορές σε προϊόντα στα καταστήματα τροφίμων, προκειμένου να αποθηκεύσουν είδη πρώτης ανάγκης για τον δύσκολο χειμώνα που έρχεται για τα νοικοκυριά.

Έρευνα που πραγματοποίησε η ierax analytix σε 890 άτομα πανελλαδικά, 18 έως 60 ετών και με ισορροπία στο φύλο, από 16 έως 21 Νοεμβρίου έδειξε ότι 3 στους 4 καταναλωτές θέλουν Black Friday από το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Σημειώνεται ότι αντίστοιχο ήταν και το περυσινό ποσοστό σε έρευνα που πραγματοποίησε η ierax analytix. Η σημαντική διαφορά σε σχέση με πέρυσι είναι πως ενώ το 2021 οι καταναλωτές ήθελαν Black Friday από τα σούπερ μάρκετ για να αγοράσουν καθαριστικά, κρασιά και προϊόντα ενόψει Χριστουγέννων, εφέτος θέλουν να αγοράσουν τρόφιμα μακράς διάρκειας και κατεψυγμένα.