Σημαντική οργανική ανάπτυξη παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG το πρώτο τρίμηνο του 2025, με τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις να αυξάνονται κατά 10,6% και τον όγκο πωλήσεων να ανεβαίνει κατά 1,8%, κυρίως χάρη στις επιδόσεις των αναδυόμενων αγορών. Στην Ελλάδα, ο όγκος πωλήσεων σημείωσε χαμηλή μονοψήφια αύξηση, συνεχίζοντας τη θετική πορεία του 2024. Το ελληνικό κοινό έδειξε ξεκάθαρες προτιμήσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, ενισχύοντας επιλεκτικά επιμέρους κατηγορίες.
Τα προϊόντα που ξεχώρισαν:
-
Coke Zero: Κατέγραψε υψηλή μονοψήφια αύξηση, αποδεικνύοντας πως η τάση προς επιλογές χωρίς ζάχαρη παραμένει σταθερή και αυξανόμενη.
-
Fanta & Sprite: Επίσης παρουσίασαν αύξηση, υποδεικνύοντας σταθερή προτίμηση του καταναλωτικού κοινού στα κλασικά δευτερεύοντα brand.
-
Ποτά Ενέργειας: Εντυπωσιακή υψηλή μονοψήφια αύξηση, ενισχύοντας τη δυναμική της κατηγορίας.
-
Καφές (cold coffee drinks): Κατέγραψε χαμηλή μονοψήφια άνοδο, δείχνοντας ήπια ανάπτυξη.
-
Μη ανθρακούχα αναψυκτικά: Μικρή, αλλά θετική αύξηση, κυρίως λόγω:
-
Εμφιαλωμένων νερών (ήπια αύξηση)
-
Ισοτονικών ποτών (διψήφια αύξηση από χαμηλή συγκριτική βάση)
-