Ανάπτυξη 150% στο κανάλι του online σούπερ μάρκετ

Οι online αγορές κυριάρχησαν εν μέσω πανδημίας, καθώς ο κορονοϊός οδήγησε ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών να περιορίσει τις μετακινήσεις και να εξοικειωθεί με το ηλεκτρονικό κανάλι.

Όπως δείχνει το δείγμα του eRetail Audit, στο οποίο περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market, ο ρυθμός ανάπτυξης το πρώτο εξάμηνο του 2021 άγγιξε το +148%. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, αναδεικνύονται οι εξής: +192% σε προϊόντα για κατοικίδια+179% σε προϊόντα αρτοποιίας+173% σε ποτά και αναψυκτικά+155% σε φρέσκα τρόφιμα+144% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης+143% σε συσκευασμένα τρόφιμα+142% σε κατεψυγμένα τρόφιμα+139% σε διάφορα προϊόντα+133% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +99% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά

Τα στοιχεία αυτά και πολλά ακόμη πολύτιμα ευρήματα περιλαμβάνονται στοεξαμηνιαίο report που δημοσίευσε η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit, η οποία δημιουργεί αξία παγκοσμίως σε εκατοντάδες λιανέμπορους και προμηθευτές επιτρέποντας τους την καθημερινή πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.