Σημαντική αύξηση κατέγραψε η ΚΡΙ-ΚΡΙ στο πρώτο τρίμηνο του 2025, με τον κύκλο εργασιών της να ανέρχεται στα 66,38 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 26,5% σε σχέση με τα 52,48 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου το 2024. Τα λειτουργικά της κέρδη (EBITDA) αυξήθηκαν στα 10,49 εκατ. ευρώ από 9,86 εκατ. ευρώ πέρσι, ενώ τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 8,98 εκατ. ευρώ (έναντι 8,72 εκατ.). Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 7,25 εκατ. ευρώ, από 6,82 εκατ. ευρώ το 2024.
Στον τομέα του γιαουρτιού, οι συνολικές πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 25,4% σε αξία και 24,2% σε όγκο. Στις διεθνείς αγορές, οι εξαγωγές της εταιρείας σημείωσαν εντυπωσιακή άνοδο 38,8%, ξεπερνώντας τα 40 εκατ. ευρώ και αντιστοιχούν πλέον σε περίπου 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Ξεχωρίζουν οι επιδόσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο (+54%) και στην Ιταλία (+18%).
Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 18,3 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 3,5% σε αξία. Ωστόσο, η συνεχής ενίσχυση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας –που πλέον καταλαμβάνουν το 37,5% του όγκου πωλήσεων– πιέζει τις επώνυμες μάρκες. Τα επώνυμα γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ έχασαν 2,4 ποσοστιαίες μονάδες μεριδίου, πέφτοντας στο 13,4%, αν και διατηρούν τη 2η θέση στην αγορά (σύμφωνα με τα στοιχεία Circana για Ιαν.-Μαρ. 2025).
Όσον αφορά τον κλάδο του παγωτού, όπου η εποχικότητα επηρεάζει τα πρώτα τρίμηνα, οι πωλήσεις στην ελληνική αγορά αυξήθηκαν κατά 6,9%, φτάνοντας τα 3,92 εκατ. ευρώ έναντι 3,66 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Παράλληλα, η ΚΡΙ-ΚΡΙ προχωρά στην υλοποίηση του επενδυτικού της προγράμματος “Greek yogurt dynamo”, ύψους 52,2 εκατ. ευρώ, το οποίο έχει κατατεθεί για ένταξη στον Αναπτυξιακό Νόμο 4864/2021 ως Στρατηγική Επένδυση. Το σχέδιο περιλαμβάνει την ενίσχυση της παραγωγικής ικανότητας για γιαούρτι και παγωτό, μέσω εκσυγχρονισμού της μεταποίησης, με στόχο την αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα. Στο πρώτο τρίμηνο του 2025 υλοποιήθηκαν επενδύσεις παγίων 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ συνολικά για το έτος αναμένονται επενδύσεις ύψους 21 έως 25 εκατ. ευρώ.