Επεκτείνονται τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας.
Μεγαλύτερα μερίδια διεκδικεί από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, καθώς το τελευταίο χρονικό διάστημα η εταιρεία επεκτείνεται πραγματοποιώντας κινήσεις που θα ενισχύσουν τη θέση της έναντι του τεράστιου ανταγωνισμού που επικρατεί στο κανάλι των σούπερ μάρκετ.
Πιο αναλυτικά, εκτός από τη δημιουργία της delivery υπηρεσίας, με παραγγελίες που θα πραγματοποιούνται τηλεφωνικά, το e-shop, το ηλεκτρονικό φυλλαδίο και την εγκατάσταση έξι βασικών πυλώνων τροφίμων, όπως ζεστή γωνιά, βιολογικά φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ψάρια, φρέσκα σαλατικά, κοτόπουλα καθώς και έτοιμα γεύματα, η Γαλαξίας επενδύει και στα καταστήματα με σταδιακές ανακαινίσεις στο σύνολο του δικτύου της. Επιπλέον, έως το τέλος του 2020, αναμένεται να λειτουργήσουν και δύο ακόμη καινούργια ιδιόκτητα καταστήματα Γαλαξίας, ένα στο Ξυλόκαστρο και ένα στην Πάτρα, με το πρώτο να αναμένεται να κάνει εγκαίνια στο τέλος Ιουλίου.
Παράλληλα, στόχος της Γαλαξίας είναι και η βελτίωση της εξατομικευμένης αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών, καθώς από το Δεκέμβριο έχει ξεκινήσει να διατίθεται στα καταστήματα η εξατομικευμένη Κάρτα Bonus της εταιρείας.