Εν μέσω κορονοϊού οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ αλλά και αρκετά καταστήματα της μικρής λιανικής έχουν επενδύσει σε ηλεκτρονικά καταστήματα και delivery, καθώς οι διαδικτυακές αγορές φαίνεται ότι θα αποτελέσουν το μέλλον της αγοράς και μετά την πανδημία. Οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, η Σκλαβενίτης, η Μασούτης και η Κρητικός έχουν ήδη οργανώσει το e-shop τους, ενισχύοντας το με πλήθος κωδικών αλλά και σημαντικές συνεργασίες με πλατφόρμες delivery όπως η e-food, η Wolt και η Box της Cosmote. Στον ίδιο δρόμο βαδίζουν και οι μικρότερες αλυσίδες. Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτουν πλέον και τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης. Ο καταναλωτής μπορεί να βρει χιλιάδες κωδικούς στο κινητό του, σε ευδιάκριτες κατηγορίες για εύκολη πλοήγηση και να ενημερώνεται για εκπτώσεις και προσφορές. Με την Xtra card Χαλκιαδάκης ο πελάτης έχει πρόσθετες παροχές και εκπτώσεις. Μπορεί να παραλάβει τα ψώνια είτε από το κατάστημα της επιλογής του είτε μέσω της υπηρεσίας Χαλκιαδάκης delivery δωρεάν στον χώρο του εντός 24 ωρών.