Προβλήματα για το νούμερο 1 προϊόν του μίνι μάρκετ

Ένας από τους κλάδους που επηρεάστηκαν σημαντικά από την πανδημία ήταν και αυτός της μπύρας, καθώς το κατέβασμα των ρολών στην εστίαση και η δραματική πτώση στις αφίξεις των τουριστών την προηγούμενη χρονιά μείωσαν δραματικά τις πωλήσεις, με τη μικρή λιανική να αποτελεί «σανίδα» σωτηρίας. Οι μπύρες άλλωστε αποτελούν ένα από τα κορυφαία προϊόντα στον τζίρο των καταστημάτων της μικρής λιανικής, τόσο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού όσο και του χειμώνα, με την πλειοψηφία των επαγγελματιών της αγοράς να τονίζει ότι, συνήθως είναι το δεύτερο προϊόν σε πωλήσεις μετά τα τσιγάρα, έχουν όμως πολύ καλύτερο περιθώριο κέρδους.

Παρά το γεγονός ότι οι καταναλωτές συνέχισαν να αγοράζουν μπύρες από μίνι μάρκετ και περίπτερα κατά τη διάρκεια των πολύμηνων lockdown, οι πωλήσεις μπύρας μειώθηκαν κατά 25% το 2020. Αυτό το καλοκαίρι όμως, η εικόνα καταγράφεται πιο αισιόδοξη, καθώς η ζήτηση κορυφώθηκε τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ εκπρόσωποι της αγοράς διαπιστώνουν, ότι αυξητική τάση καταγράφει και η κατηγορία της μπύρας χωρίς αλκοόλ, στην οποία έχουν επενδύσει όλες οι μεγάλες βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με τις προβλέψεις της αγοράς, η αύξηση για το 2021 δεν θα ξεπεράσει το 15%.