Τα καλλυντικά είναι μία κατηγορία προϊόντων που ακολουθεί ανοδική “τροχιά” τα τελευταία χρόνια, με διάφορους κωδικούς και στα ράφια των καταστημάτων της μικρής λιανικής.

Οι πωλήσεις εμφανίζονται αυξημένες σε μία νέα κλαδική μελέτη της ICAP GRIF, η οποία καταγράφει και το αυξημένο καταναλωτικό ενδιαφέρον για καλλυντικά φυσικής προέλευσης.

Οι καταναλωτές και στην Ελλάδα αναζητούν φυσικά καλλυντικά, αλλά και προϊόντα με βάση το ελαιόλαδο, ενώ αξιόλογη ανοδος των πωλήσεων παρατηρείται και στα προϊόντα ανδρικής περιποίησης (προσώπου, γενειάδας κ.λπ.), με τους άνδρες καταναλωτές να τα προμηθεύονται πλέον σε μεγαλύτερη συχνότητα και ποικιλία.

Από εκεί και πέρα, τα προϊόντα περιποίησης δέρματος, τα οποία αποτελούν διαχρονικά την κυριότερη κατηγορία καλλυντικών, εκτιμάται ότι κάλυψαν περίπου το 52% της συνολικής αξίας πωλήσεων το τελευταίο έτος, ενώ ακολουθούν τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών με αντίστοιχο ποσοστό 26%.